close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

דק סינטטי- אסתטיות בחסות הטבע

מערכת שורשכג תמוז, תשעו29/07/2016

המגמה הטבעית והירוקה היא הטרנד העכשווי גם בעיצוב חצרות הבתים ואפילו בדקים

תגיות:

המגמה הטבעית והירוקה היא הטרנד העכשווי גם בעיצוב חצרות הבתים. כולם רוצים לשמור על הסביבה, למחזר את החומרים בהם אנחנו משתמשים ביום יום ויצור בעזרתם דברים יפים יותר. על ההגדרות האלו בדיוק עונה דק סינטטי כאשר אנחנו באים לעצב את החצר הבית שלנו או את המרפסת בדירה שלנו.

דק סינטטי ושמירה על הסביבה

איך הטרנד העיצוב החד של שימוש בדק סינטטי מתחבר גם לטרנד של שמירה על הסביבה ויצירה של סביבה ירוקה? דק סינטטי עשוי משילוב של פי. וי. סי מוקצף ושבבי עץ. כאן נושא המחזור נכנס לתמונה כי עץ שכבר נכרת למטרה מסוימת, נעשה שימוש בכל מוצרי העץ ובמיוחד בשביבים שנשארו. כאמור בעץ השבבים של העץ ובשילוב החומר הפולימרי הפלסטי אנחנו מייצרים דק סינטטי. הטכנולוגיה בה משתמשים לייצור הדק היא ידידותית לסביבה גם בכל מה שקשור לצבעים של הדק הסינטטי. כל אלו מתחברים למגמה הירוקה התופסת תאוצה בחברה בשנים האחרונות.

שמירה על הסביבה בתחזוקה

תחזוקת הדק הסינטטי היא עוד גורם העוזר לשמור על הסביבה וליצור סביבה ירוקה יותר. התחזוקה של דק כזה היא כמעט אפסית מכיוון שלדק סינטטי זה יש עמידות מאוד גבוהה מפני מזג אוויר קשה: אם זה גשמים מאוד חזקים או חמסינים ועומסי חום כבדים. דק סינטטי אינו יוצר רקיבות בין לוחות העץ וגם לא נוצרת נפיחות בעקבות מזג אוויר קשה. הוא חסין מקרני השמש וחרקים לא משתכנים בו ופוגעים בו.

שמירה על הסביבה גם בניקיון הדק

 

לצד המגמה הירוקה הרווחת בחברתנו בשנים האחרונות, כולנו אוהבים גם מראה נקי. שימוש בחומרי ניקיון כימיים היא גם מגמה חזקה אבל בעולם תחזוקת הבית, החצר או המרפסת. כשבאים לנקות את הדק הסינטטי אין צורך להשתמש בחומרי ניקיון כימיים. פשוט משתמשים במים ובסבון לנקות אותו. שימוש במים וסבון נותן לדק מראה נקי ואסתטי במיוחד. בשונה מדקים העשויים עץ הדורשים תחזוקה גבוהה ושימון העץ בכל תקופת זמן מסוימת, הדק הסינטטי אינו נזקק לשימון כזה ולשימוש בחומרים שאינם טבעיים. עוד אלמנט שעוזר ליצור סביבה ירוקה.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה